Zamień walkę we współpracę – szkolenie

Program kursu:
  1. Współczesny pacjent i jego oczekiwania. Typologia pacjentów.
  2. Psychologia rozmów z trudnymi pacjentami. Techniki asertywne.
  3. Psychologiczne problemy osób starszych. Komunikacja z osobami starszymi i żyjącymi z demencją.
  4. Pacjent agresywny – jak sobie z nim radzić.
  5. Efektywna komunikacja werbalna i niewerbalna.
  6. Sposoby łagodzenia agresji, negocjacje.
  7. Emocje i stres – jak sobie z nimi radzić.
  8. Znaczenie jakości dobrej komunikacji dla nas samych.

Cele szkolenia:

Podczas szkolenia usystematyzujemy już zdobytą wiedzę i nabędziemy nowe umiejętności, które pozwolą nam odważnie komunikować się z każdym pacjentem.

Po szkoleniu

Uczestnicy otrzymają imienny certyfikat podpisany przez trenera oraz materiały szkoleniowe w formie skryptu.

Co będzie nam potrzebne? 

  • I dobra energia do pracy

Czas szkolenia:

Grupa I – 10:00 – 13:00

Grupa II – 13:30 – 16:30

Mgr Iwona Przybyło

Pielęgniarka, Coach i Trener

EDUNERS 

Formularz zgłoszeniowy

Zapisz się już dziś!