Program kursu:
- Współczesny pacjent i jego oczekiwania. Typologia pacjentów.
- Psychologia rozmów z trudnymi pacjentami. Techniki asertywne.
- Psychologiczne problemy osób starszych. Komunikacja z osobami starszymi i żyjącymi z demencją.
- Pacjent agresywny – jak sobie z nim radzić.
- Efektywna komunikacja werbalna i niewerbalna.
- Sposoby łagodzenia agresji, negocjacje.
- Emocje i stres – jak sobie z nimi radzić.
- Znaczenie jakości dobrej komunikacji dla nas samych.
Cele szkolenia:
Podczas szkolenia usystematyzujemy już zdobytą wiedzę i nabędziemy nowe umiejętności, które pozwolą nam odważnie komunikować się z każdym pacjentem.
Po szkoleniu
Uczestnicy otrzymają imienny certyfikat podpisany przez trenera oraz materiały szkoleniowe w formie skryptu.
Co będzie nam potrzebne?
- I dobra energia do pracy
Czas szkolenia:
Grupa I - 10:00 – 13:00
Grupa II – 13:30 – 16:30
Mgr Iwona Przybyło
Pielęgniarka, Coach i Trener
EDUNERS
Kontakt :
Sekretariat Innowacyjna Szkoła dla Dorosłych Przyszłość w Kłodawie
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Telefon: 882165239