b1
b2
b3
b4
b5
Program kursu:
  1. Współczesny pacjent i jego oczekiwania. Typologia pacjentów.
  2. Psychologia rozmów z trudnymi pacjentami. Techniki asertywne.
  3. Psychologiczne problemy osób starszych. Komunikacja z osobami starszymi i żyjącymi z demencją.
  4. Pacjent agresywny – jak sobie z nim radzić.
  5. Efektywna komunikacja werbalna i niewerbalna.
  6. Sposoby łagodzenia agresji, negocjacje.
  7. Emocje i stres – jak sobie z nimi radzić.
  8. Znaczenie jakości dobrej komunikacji dla nas samych.

Cele szkolenia:

Podczas szkolenia usystematyzujemy już zdobytą wiedzę i nabędziemy nowe umiejętności, które pozwolą nam odważnie komunikować się z każdym pacjentem.

Po szkoleniu

Uczestnicy otrzymają imienny certyfikat podpisany przez trenera oraz materiały szkoleniowe w formie skryptu.

Co będzie nam potrzebne? 

  • I dobra energia do pracy

Czas szkolenia:

Grupa I - 10:00 – 13:00

Grupa II13:30 – 16:30

Mgr Iwona Przybyło

Pielęgniarka, Coach i Trener

EDUNERS 

Kontakt :

Sekretariat Innowacyjna Szkoła dla Dorosłych Przyszłość w Kłodawie

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Telefon: 882165239

SOCIAL MEDIA

facebook 76536 640

instagram 7249542 640

 

 

INTERNETOWE KONTO PACJENTA

ikp

6

7

8

9